Fysiotherapie in Den Bosch

Als bewegen zeer doet of niet meer lukt, dan zorgt dit voor vele problemen. Bij Fysiotherapie Praktijk Rompertcentrum helpen we u graag om van deze klachten af te komen, zodat u weer soepel en zonder pijn kunt bewegen. Wij bieden diverse behandelingen aan, zodat we elke klacht op de meest effectieve manier kunnen behandelen.

De mogelijkheden van de fysio in Den Bosch

Bij onze fysiotherapie praktijk kunt u terecht voor fysiotherapie in Den Bosch. Eerst zullen we uw klachten bespreken en de oorzaak vaststellen, zodat we kunnen bepalen welke behandelmethode voor u de beste oplossing is. Wij bieden onder andere oedeemtherapie, dry needling, het Mulligan concept en ontspanningstherapie aan. Daarnaast kunnen wij patiënten helpen die last hebben van onder andere bekkeninstabiliteit, rugklachten en voetklachten. Wij bieden niet alleen diverse behandelingen aan, maar we kunnen u ook helpen om te revalideren na een ongeluk of we kunnen elastische kousen aanbieden. Een ander belangrijk onderdeel van de fysio in Den Bosch is het leren voorkomen van klachten, zodat u na de behandelingen niet terug hoeft te komen. Mocht u lichamelijke klachten hebben, dan kunt u altijd contact met ons opnemen. Wij kunnen aan de hand van uw klachten bepalen of wij u kunnen helpen. In de meeste gevallen kunnen wij mensen weer mobiliseren en van pijn verlossen. Als de behandelingen toch niet het gewenste effect hebben, dan kunnen wij u adviseren over andere behandelmethoden.

Wilt u een afspraak maken voor de fysiotherapie in Den Bosch?

Voor het maken van een afspraak voor de fysio in Den Bosch heeft u geen verwijzing van de huisarts nodig. U kunt bellen naar 073 – 6410698 (tussen 8:30 – 12:30) of een afspraak maken via onze website. Mocht u niet zelf naar de praktijk kunnen komen voor de fysiotherapie in Den Bosch, dan kunnen we u thuis behandelen.